Måndag !

Hej!
Det blev ytterligare en dag av strålande sol =) Gud vad underbart !!!
Idag så åkte jag och hämtade min älskade mammi. Vi åkte till Mio och Cillibutiken  i Barkarby. Inhandlade bord och stolar och en ny jätte fin lampa. Så nu ska det inredas och ätas en massa middagar i nya uterummet älskar det rummet !

Vi åt lunch på Ikea och tog en runda där.
Efter det åkte vi till Brandstation och hälsade på pappa (Filippas Morfar)
Sen bar det hemåt. Och vips så var dagen förbi. Årets första grillning blev det till middag med rotsaker och tsatsiki.

Igår var det en hemma dag hela dagen, vi var ute hela familjen jag krattade, David höll på med garageuppfarten och Filippa sov väldigt länge i sin vagn. Till middag var vi lata och det blev Thai mat.Jag han deklarera med så nu är det gjort jätte skönt !


På besök på morfars jobb !

Filippa älskar sin kompisar Barbarfamiljen hon somnar till dem på kvällen!

våra bästa baby köp:


Babysitter cocobloom

Barbapapa familjen mobil som älskade Moster Therese köpt !

Barba lampa !!!

Nu ska vi äta sen middag alltid i vår lilla familj !
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen