Mysig fredag !

Hej!
Då var det fredags kväll sitter och väntar på David så vi kan äta middag !

Idag började jag dagen med att Anki kom på morgonen, hon färgade mina ögonbryn, tack snälla!
Sen packade vi in oss i bilen skjutsade Ida, Viktor och Anki till spånga tågstationen. Fortsatte därefter hem till Linda och Valdemar. Lilla Valdemar är bara för go så himlans underbar så man smälter.
Vi tog en promenad. Tack för en mysig stund det gör vi om snart igen.
Efter det åkte jag hem till mamma och pappa. Vi käkade lunch efter det så åkte jag iväg själv skulle göra lite ärenden. Skönt med lite egentid även fast det är helt underbart att vara med lilla Filippa som jag älskar över allt annat på denna jord så är det lite skönt att  bara få vara lite själv. Tack snälla mammi för hjälpen. På vägen hem stannade jag och Filppa och handlade lite mat. Väl hemma igen började jag med middagen som blev fläskfilé gryta med ris.

Sen städade jag hustet så skönt nu är det rent och luktar rengöringsmedel !!!


Lilla gulliga go Valdemar yller 2 år snart =)

Valdemar och min fina vän Linda


Flippis med sin tunga

mammi ska på promenad med Filippa

När vi kom hem stod ett paket vid dörren Till Filippa från framor och farfar

Var en jätte fin solhatt Tack snälla ! Nu har hon 2 st som hon älskar !!!!

dagens outfit: burberry mössa, tunlika och tights från H&M, strumpor tommy hilfigher
kofta momor stickat

Puss och Kram och ha en trevlig valborg alla mina älskade läsare !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen