Onsdag !

Hej!
Har haft fullt upp hela dagen så ingen tid för datan funnits.
Idag började jag och Filippa en promenad till BVC, vi skulle träffa doktorn.
Allt var toppen bra med lilla Filippa hon växer på bra och hon tyckte att Filippa var så fin. Gjort ett jätte bra jobb med henne.
Efter vi var klara möte vi upp Helena och lille söta Vincent vi tog promisen hem till oss. Där gjorde jag cesar sallad och vi gav våra bebisar mat.
Sen bar det av på en promenad till brommablocks där gick vi och tittade i lugn och ro. Fyndade lite på rea. Sen begav vi oss en promenad hem och vips så var klockan 18. Helenas David kom och hämtade dem. Jag och Filippa skulle hämta David istan han hade ingen bil.
Det blev en sen middag.

Tack Helena och Vincent för en underbar mysig dag, det gör vi om snart det är alltid lika kul att vara med er.
kram på er!!!
I morgon ska jag vara hemma och fixa lite i ute rummet blir lite bilder då när det är helt klart !

Filippas kompis Vincent


gulliga Vincent

Söta Filippa sover söt i sin vagn !

Söta Vincent med sin tiger


Pussoch Kram sov så gott !!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen