Söndag !

Godmorgon Söndag !
Igår hade jag fullt upp hela dagen, han inte skriva något.
Så det blir ett lite längre inlägg idag !

Vi började dagen i går med en sovmorgon, tog det lungt på morgonen, Filippas älskade farmor kom vid halv tolv tiden. Vi begav oss ut på en promenad.
Väl hemma igen kom min älskade familj förbi vi fikade och dom myste med Filippa.

När dom åkt sen så började jag med middagen som blev så gooood!
Förrätt: Räktaratar på vitlöks toast, med lite sallad och dressing, permesanost,solroskärnor och kapris.

Varmrätt: Oxfile medsöt och madelpotatis permesan mos och en örtchampinjonsås

Vi åt som vanligt sen middag, jag och David är riktiga utlandsätare som i spanien äter man ju hur sent som helst och vi älskar det !

Idag ska vi bara ta det lungt, jag ska nog åka ut en lite sväng, David har lovat i morgon att vi ska åka och handla bord och stolar till ute rummet, lampa till vardagsrummet. Vi får se vad det blir. Ska träffa min vän Nina en lite stund innan lunch.


Vi tog en massa kort igår på Filippa måste få till ett bra som jag tänkte förstora på henne



Filippas första skor

förätt

varmrätt

filippa skrattar

nu måste jag ta lill fisen hon är ledsen

puss och kram ha en underbar söndag

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen