Tisdag !

Hej!
Förlåt för dåligt skrivande, men tiden bara rusar iväg och man får ingenting gjort.
Idag kom min mammi och min syster förbi, jag hade gjort räkpaj med en god sallad som vi åt.Vi satt ute i solen var det varmt men i skuggan vart det kallare. Mammi och syster gosade med Filippa.
Nu har jag precis spikat upp lite tavlor i ute rummet, ska måla ena ramen vit annars är det klart !
Så skönt att sitta i ute rummet kan inte ha ett bättre rum än det här. Nu ska jag strax börja med maten som blir fisksopa med vitlöksbröd. Sen ska jag hjälpa David med hans pappersarbete.
Var en sväng på mataffären idag och då såg jag att aftonbladet kommit med en ny tidning, få se om jag får någontid att läsa den lite senare !
Puss och Kram


Ny tidning !

Pappersgöra !

Tavlor uppsatta men en ej målad !

Filippa i sin nya fina sommar body av moster !

Påsk ägg till Filippa

Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen