Tisdags kväll !

Hej fina du !
Idag har jag inte gjort så mycket. Var iväg en sväng till Brommablocks,rörmockaren var här skulle byta ut vårat nya handfat som spruckit.
Sen orkade jag inte dra iväg igen så jag var hemma och pysslade.
Fick till en middag med fylld kyckling i ugn och en magochatney sås och ris.

Nu måste jag äta middag orkar inte vänta på David han kommer senare.
Lite bilder :


Små fötterna =)

Filippa i sin pjamas Natti Natti

Lite pyssel som jag gjort !

Vi älskar ju märket Lexington så jag gjorde en tavla !


Lite bilder på Filippas tillfälliga rum !



Vi ska ju bygga på en vånning på vårat hus och då kommer Filippa få ett nytt rum, men måste göra av alla Filippas saker någonstans !

Ha en trevlig kväll, ikväll är det min favis program Desperate =))))


Kommentarer
Postat av: Anonym

ÅH vad fint det blev PUSS PUSS <3

2011-04-05 @ 20:53:04
Postat av: Helena

Vilken liten skönhet, lilla Filippa, hon ser ju så stor ut på bilderna!! Smart med "F som i Filippa-tavlan" Har kikat på en sån på nätet, dom är så söta! Näe, nu blir det lite egentid heeeelt för mig själv så länge jag orkar innan man däckar haha, underbart!! :-D Sov gott. Vince hälsar till Filippis!! Kraaam!

2011-04-05 @ 21:38:00
Postat av: Jessica

Hej!

Åh Filppis hälsar till Vince =) Saknar dig min lilla vän =)

Har gjort en sådan tavla till lilla Vince, han får den när vi ses =) Jag vet visst är det skönt med den lilla egentid man får med sig själv !

Vad roligt att vi ses nästa vecka !

Krama Vince från mig och Filippa

2011-04-05 @ 23:18:47
Postat av: Catherine

Hej!



Nu börja jag landa :-)

SÅ fint du gjort! har också en del jag vill göra men jut nu hänger min bebis vid brösten dygnet runt :-)

Celine vill gärna träffa sin kompis Filippa snart

tack för din blogg inlägg om hennes ankomst

Catherine

2011-04-06 @ 13:06:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen