Fredag med kusinen och faster !

Hej!
Då blir det ett sent inlägg då jag har haft fullt upp hela dagen.
Igår var Filippa hos sin mormor oh morfar och morbror Marcus. Hon var så snäll hela dagen och jag hämtade henne vid 19 tiden. Tack snälla för att ni passade henne det är så mycket lättare att lämna henne då jag vet att hon inte är ledsen hela tiden. Hon har inte gråtit en ända gång den lilla prinsessan. Till middag blev det hemmalagade hamburgare vart jätte goda !!!


Lill filippis !!!sitter nästan själv =)


Ny badade lilla madamen !

Vi är papegojvakt till världens bästa Albin !

David och han är bästa vänner !

David och albin delar brodligt på allt =)
Torsdagens kassler pasta vart jätte god ska lägga upp receptet i helgen =)

Hemalagade hamburgare är aldrig fel =)

Bilder från dagen!!!

Faster Mia och kusinen Bosse var på besök !

Lilla gullungen =)som blev 3 månader i går !!!

Världens bästa Farmor och Filippa !

Idag har vi varit hemma hela dagen förutom att jag hämtade Mia och Bosse i stan och så var vi Blocks och handlade lite mat.
Solen har lyst hela dagen, men man har ju så klart ingen ro att ligga och sola speciellt inte om man har barn !!!
Vi drack lite vin i solen då vi timade in våra barn när dom sov !! Farmor Anki kom och pussade på sina barnbarn =)
Till middag åt vi hummer och räksallad med cesar dressing.

Nu ska jag gå och lägga mig
Puss och Kram Natti Natti



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen