Lilla Rosa molnet blir 6 månader i dag !!!

Hej!
Idag för 6 månader sen föddes våran älskade lilla Filippa =) Bästa dagen i mitt liv !! Är så glad över att få ha henne i mitt liv jag älskar henne så mycket.

6 månader idag den 12 augusti!

* Kan nästan sitta men lite ranglit (tids fråga innan hon sitter själv )
* Skrattar för fullt
* Är alltid en glad och pigg tjej
* Har börjat sova mer själv i sin säng
* Tycker om att sitta i sin gåstol
*Sover ute i sin vagn på tomten
* Äter mat gröt och majs/potatispué och frukt desserter
* Gör olika grimarser
* Älskar att bita på sina fötter
* Vikt 6935
*Längd 65


Filippa 6 månader (hon är jätte förskyld )

Idag gick vi upp vid åtta tiden och vi gick ut på tomten och plockade ogräs!
Filippa har blivit dunder försyld och jag med det bröt ut i går kväll.
När vi var klara med tomten packade vi in oss i bilen och åkte till Mormor. Hon väntade på oss!
Filippa fick presenter som Mormor och Morfar hade köpt på NK i Göteborg.
Tusen tack för fina kläderna ni vet precis Filippas smak =) Mormor gav Filippa lunch.
Vi tog en promenad till centrumet var förbi och hälsde på mitt jobb, det var Emma som jobbade. Vi gick sen och åt lunch på ett ställe. Sen promenerade vi hem. Ett par svarta leggings från H&M fick följa med hem mamma hittade en fin tunika =) Väl hemma igen hos Mormor och Morfar så tog jag och Filippa en powernapp på nästan 2 timmar.
Vi vaknade lagom till hennes grötmål, sen åkte vi hem. Det fick bli rester i kylen orkade inte laga något. Stacckars lilla Filippa har svårt att sova hon är så täppt snorret bara rinner. Vaknat flera gånger under kvällen.

Dagen i bilder :


Sitter så fint i vagnen och stirrar på fontänen på tomten !


Älskade Mormor och Filippa

Presenter

Fina leggings =)

Papper är roligt

Tack snälla

Filippa i gåstolen =)

Min förskylda lilla skrutt

Matdax =)

Stolt Mormor

Stolt mamma



Ny badad liten tjej

Lilla rosa Molnet


vart klar med överdaget till gåstolen ! Får dugga !

Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen