Onsdag !

Hej!
Idag har Jag, Filippa och Linn varit i olika centrum.
Vi åkte först till Fisken i sollentuna skulle städa deras föråd där och så passade vi på att äta lunch där. Vi gick sen runt och tittde i affärer, när vi var klara där åkte vi till Stinsen. Vi åt glass där och  gick runt i affärer.
Fick även en P-bot där så surt när man gått runt i centrumet och som tack för att man åker dit får man en lapp på rutan=( Men jag så han som satt lappen så jag frågade snällt om han kunde ta tillbaka den och han gjorde det, det var så snällt och det lönar sig alltid att fråga, den var ändå på 450 och roligare kan man ju ha för dem ! Det var tydligen p-skiva där och det har det aldrig varit tidigare. I bland har man tur =)
Sen åkte vi vidare till Brommablocks skulle kolla på en klänning i annan storlek men det fanns ju inte så klart.
När vi var hemma vid 18,30 tiden blev det lite senare gröt för Filippa blev lite förskjutet. Sen åt jag och Linn köttfärsbiffar med potatismos och kantarellsås. Filippa somanade vid 20 tiden, det är så skönt att hon håller sina tider =)

Dagen i bilder:


Filippa innan sin förmiddagssömn=)

Linn ger Filippa lunch

Vi åt den jätte goda lasagnen =)

Filippa satt snällt i vagnen=)


Vi var så klart inne i min favis butik Lexington

Filippa och Linn


Tack snälla Linn för en mysig dag, jag och Filippa tycker så mycket om dig och vi har haft jätte kul med dig =)

Måste bara säga att jag har nog fått världens snällaste bebis, som jag far och flänger med henne iblan och man kan få dåligt samvete men hon är så snäll och bara följer med. Hon skriker nästan aldrig och är snäll när man går i affärer. Mitt älskade lilla barn. Jag älskar dig så mycket och är så glad att du finns i mitt liv♥ Du ger så mycket glädje och lycka !!! Kommer alltid finnas vid din sida och stödja dig i vått och torrt !!!

 

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen