Poolhäng idag med hos Mammi !

Hej!
Idag var det en varm dag med så underbart, jag och Filippa tog bilen och åkte till Mormor. solade och bara njöt ut av dagen. Vi tog en snabb promenad till mataffären. och mammi gjorde sin goda mozarella sallad med pasta. Glömde tyvärr kameran hemma =( Så inga bilder blir det tyvärr.
Senare kom min syster över till mamma och pappa. Hon hade köpt present till Filippa (Denna unge är så bortskämd ) Hon hade köpt 2 st söta tunikor och en jätte söt badräkt =)n Tack snälla gulliga Moster Therse och Andreas. Vi fik även goda olivoljor ! Gulliga er =)

Nu ska jag äta en sen middag, David jobbar sent ! Prövat något nytt med kassler blev det gott ska jag lägga ut receptet !!!


Jätte fina presenter =)

Goda olivoljor =)

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen