Regniga Lördag !

Godkväll !
Så var lördagen passé. Vi har varit hemma och inne hela dagen, då det har ösregnat prcis hela dagen. Har hunnit med att städa hsuet, lekt o´ch busat med Filippa, bakat äppelmuffins, tvättat och hängt tvätt, bedat rent,  lagta middag. Idag var dom och satte upp ställning runt hela huset för snart så kommer påbyggnaden av huset.Gulliga grann tjejen Linn var också här hon är så gullig och snäll =)


Håller på att tvätta överdaragen till soffan hoippas dom inte krymper.
Just nu sitter min älskade lille syster,med Annelie och ett gäng dom har kräftskiva ! Drick lite för mig med =)
Ta det lungt och hitta hem =) Annelie ackta Tessans ljusstakar och spy inte på hennes lexingtonkuddar =)
Tessan kissa inte på dig =)
Nej nu ska jag gå ner och hänga tvätt Kul va?


puss unge !

Äppel muffins (Hannah bakade såna härom dagen blev också sugen på såna dessutom har vi så mycket äpplen så det är sjukt )

Min goda lunch

Filippa i sin säng  med Barbafamiljen =)


Linn och Filippa

osminkade jag !


Goda förrätten

Grekisk buffe blev middagen !

Puss och Kram !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen