Söndag !

Hej!
Har inte haft något internet sen i går, så har inte kunnat skriva något.
Igår så var vi hemma hela dagen, David, Tomas och grannen Ronny slet med takpannorna, tog bort hela taket och slängde ner det på en pressäning. Sedan hjälpte jag till lite emellanåt då Filippa sov. Vi skyflade med spaddar och lade det i konteniner. Nu har bygget snart tagit fart i slutet av aug kommer övervången.
Jag och Filippa tog en promenad. Till middag blev det skagentoast och till varmrätt blev det grillad marulk med hummer och svamprisotto och en god kall sås.
Vart jätte gott.

Måndag: Idag har jag inte haft något internet, det possetiva med det är ju att man har fått hundra andra saker gjorda: städat uterummet, tvä'ttatgardiner ,duschat alla blommorna, dammsugit, tvättat m.m. Där emellan då Filippa sovit har jag hunnit med det, David var hemma hela dagen så han tog henne med !
Min lillebror Jocke kom och fixade tv och nät kabeln ,han stannade på middag. Blev en klassiker, lövbiff med klyftpotatis och beasås. Har precis sett " Svenska Hollywoodfruar" Har längtat till att det skulle börja.

Nu ska jag gå och lägga mig Natti Natti !!!
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen