3-dje advennt !

Hej !
Då var det 3-dje advent och det närmar sig sakta julafton. Imorse tände vi det 3-dje ljuset när vi satt och åt frukost jag och Filippa.
Sen åkte jag och Filippa med mamma och pappa in till stan på julmarknad. Vi gick först i kungsträdgården och sen tog vi en sväng vid sergels julmarknad. Det var jätte mysigt. Vi åt lunch på Nk,jag och mamma tog en cesarsallad och pappa åt räksallad. Jätte gott var det. Vi han med några affärer med=) Väl hemma igen lekte vi med Filippa och sen blev det middag och bad för hennes del. Till middag åt vi hämt pizza fast jag håller ju på med LCHF så det blev en liten bit för min del. Jag får synda en dag i veckan=)
har nu skrivit av lite julgodis recept i min egen kokbok. Tänkte jag skulle ta tag i det i veckan med att baka.


Gårdagens middag i bilder. förrätten

varmrätten
och efterätten har jag ingen bild på men det var :mago och hallon parfet med noblessflarn

julmarknad i kungsträdgården

stolta mormor och morfar

fanns söta ponnysar


Nks finna jul dekoration
'
så juligt i butikerna =)


Filippa fick lunch

Världens bästa mammi och mormor

Världens bästa pappi och morfar



älskar cesar sallad

Filippa satt snällt i tomtens knä =)

Filippa älskar sin nya vagn då hon ser massor bra från den =)

Vid sergel hade dom pyntat jätte fint =)

passade på att köpa servetter som vi ska ha på julbordet

Filippa hade köpt en sån till mormor som tack för att hon tar hand om mig ibland=) men mormor hade hunnit köpa en sådan så då behöll jag den =) H&M 199:-
Älskar koftor snyggt att ha en skjorta under !

Hittade även på H&M bodyliotion, showergel och läppbalsam 29:-/st
Kommer passa bra in i nya badrummet !!!
hela våran nya överplan kommer domenera i VITT.

Vart jätte glad då jag hittade en vit enkel mössa också på H&M ! Ägde bara en svart !

Nu ska jag snart gå och lägga mig Puss och Kram
och ha en fortsatt trevlig advent =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen