Äntligen Fredag !

Hej!
Då var det fredag och andra avent närmar sig !
Idag har vi bara tagit det lungt Filippa har blivit förskyld. Var tvungen att ut en sväng för inhandla lite mat till Filippa, passade då på att handla lite andra saker med. Men det blev en kortis ! Vi var förbi min älskade syster och Filippas älskade moster !!! Hon fick pussa på Filippa !!!
Väl hemma igen så vart det att städa huset, det blir det ju så dammigt när man håller på med bygget.
Till middag blev det kycklingfile inlindad i bacon med ris (blomkålsmos till mig ) och en god tomatsås och egengjord pesto. Det vart så gott. Liknande som vi fick hemma hos Jennie på tjej middagen.

Dagen i bilder !

Min bus gull unge !


Hittade en söt blus till Filippa !

Vart en röd tröja från Gina Tänkte ha den på Julafton !!!

Min fina jul blomma !

dagens middag

Vola !!!
Puss och Kram och ha en trevlig helg !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen