Min kamera =(

Hej!
Gud vad dagarna och veckorna drar i väg ! Ha tagit massor med bilder i dagarna men det går inte att lägga in i datan tror det är något fel på sladden ! Skit också det som är så roligt med bilder !
Idag har vi haft mammaträff hos fina Pia. Vi var bara 3 st som kom. Men det var mysigt med att småttingarna fick leka. Efter det åkte jag till Vällingby handla dom sista julklapparna, därefter till citygross för att inhandla maten, så n har jag bara systemet kvar det tar vi i morgon. Därefter hem !
Sitter just nu med tända ljus (david jobbar sent ) äter en jätte god kyckling soppa ! Lägger ut recept någon dag !
Har hunnit klä julgrannen, slagit in alla julklappar,! Undra vem som får mest julklappar ?  Nu är det bara lite julgodis och pepparkaks huset kvar !
Nu ska jag börja med godiset !
Puss och Kram ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen