Onsdag

Hej!
Idag har jag och Filippa tagit det lungt på förmiddagen. Vid 13 tiden åkte vi i väg till fina Veronica och hennes söta Gabriel för en lunchträff i mammagruppen. Vi turas om och kommer vara hemma hos varan och träffas och umgås. Det är alltid lika trevligt. Hon hade gjort någon god pasta (jag tog inte så mycket, håller ju på med mitt LCHF. Till det var det en god sallad och bacon. Till efterrätt var det kladdis:) Tog en liten bit. Allt var jätte gott
Sedan åkte jag och Filippa hem, det har fryst på och blivit lite kallare ute. Det är inte så kul att köra runt på sommar däck vill jag lova. Har fått tid den 15 dec för byte. Varför vara ute i sista tiden med allt. Så nu får jag undvika att ta bilen. Får hålla mig på hemma plan. Till middag vart det gjortytterfile med blomkåls mos och soltorkade och solroskärnor sås. Har även stått och packetreat kött som vi köpt från Dalarna. Hur mycket som helst super fint och gott kött ! Nu ska jag gå och lägga mig ! Puss och Kram



alla branen =)


Kvällen middag !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen