Torsdag !

Hej !
Då var det torsdag och dagarna bara rullar på. Har just fullt upp just nu då jag hjälper David lite i fisken, det är så mycket nu inför nyår. Filippa är hos mormor och morfar. Mina dagar ser just nu ut likadant. Iveckan annars har älskade svärmor varit och bott hos oss några dagar.
 
Min fina älskade vän Jennie var förbi och lämnade julklapp till Filippa. Tack snälla Robban och Jennie !
Nu ska jag fortsätta äta min sallad och sen ska jag städa min gaderob !!


Filippa ska öppna paketen från Jennie och Robban !



Tack snälla =)Filippa älskar den !

Och en jätte fin Tunica som kommer passa Filippa alldeles utmärkt !


Hittade lite på rean !

H&M 50:-

Tunn cardigan Ginatricot 100:-

Mössa H&M 30 :-

Hur det går med vårat byggprojekt! Det går jätte bra nu är alla väggar på plats så nu ser man hur rummen kommer bli, det blir jätte bra =)

 

Puss och Kram !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen