Har en dröm !

Godmorgon !
Då var det söndag och vi är snart inne på en ny vecka.
Idag blir det en slappar dag jag har fortfarande ont i snittet när jag rör mig, men det går väl över snart hoppas jag.

Satt och tänkte och tanken slog mig att det skulle vara kul att starta en hemsida med shopping av babysaker där allt möjligt, har märkt att det är en väldigt stor industri på barnartiklar när man är i baby svängen själv. det finns så mycket till barn och baby ! Det vore så kul att ha en sida där man blandar lite av varje, både märkes saker och vanliga saker. Men det är väl bara en dröm man har.

Nu ska jag äta lite frukost kram på er alla ha en trevlig söndag !

Kommentarer
Postat av: catherine

Det har jag också tänkt! ska vi köra ihop? ;-)

kram kram

2011-02-28 @ 09:41:11
Postat av: Jessica

Hej!

Jo det vore super kul =) Vi får prata om det när vi ses kramis Jessica

2011-02-28 @ 12:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen