Jätte trevlig lunch med Mormor och Morfar !

Hej!
Idag har jag möt upp Mormor, Morfar, Lasse, Mamma och Therese för en lunch Date i Jakobsbergscentrum.
Viträffades vid 12 tiden och åt på Kina restaurangen, jätte gott =) Lunch buffé. Tack för lunchen Morfar och Mormor.
Efter åkte vi till Farmor en sväng och där efter åkte jag och syster till Ikea Therese skulle handla och jag handlade ingenting =) Åkte förbi hem till Therese och Andreas dom hade fått klart i vardagsrummet jätte fint !
Åkte en sväng till Vällingby centrum på vägen hem.

Till middag blev det Panerad rödspätta med remuladsås och rotsakspytt, Jätte gott vart det.
Nu ha vi nästan inhandlat allt till bebis, det som är kvar:

♥Lexingtonpåslakan i Vitt

♥Babysitter Cocobloom i Vitt

♥ Babybjörn bärsele i Vitt


♥Lite småsaker





Ska åka första klass så klart ♥


Kvällens middag =)

Sov Gott






Kommentarer
Postat av: catherine

Fina saker som vanligt! :-)

Såg dig idag, men du/ni var precis på väg ut vid Kina restaurangen, kan inte springa så hann inte ifatt dig :-( hoppas du och magen mår bra!

en stor kram



catherine

2011-02-10 @ 22:22:21
Postat av: Anonym

Hej åh vad synd :(att vi missade varann lunchade med min mamma och syster mormor och morfar. Hoppas allt är bra med dig och magen kramis

2011-02-10 @ 23:42:08
Postat av: catherine

Å längtar så mycket efter nytt inlägg om lilla Filippa!

kram kram

2011-02-18 @ 20:03:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen