lördag Filippa 2 veckor ♥

God kväll !
Jag har haft full rulle idag. Har inte hunnit sitta vid datan först nu.
Vi vaknade sent idag tog sovmorgon. David och Filippa sov lite längre så jag han fixa lite.
Sen kom Davids bror Viktor Filippas farbror och framor. Viktor har ju inte hunnit träffa Filippa ♥
Vi åkte och handlade mat. Det började bli tomt i kylen. Filippas farfar kom och hämtade Anki dom skulle åka hem till Dalarna. Viktor stannar till i morgon.
Jag gick och vilade en stund på eftermiddagen, känner att jag har så ont i mitt snitt och det gör ont när jag går det är skönt att ligga stilla och vila.
Vi tittade på Melodifestivalen och åt middag. Det blev Förrätt: asiatiskt löjrom med korianderröra tog receptet fr halvåtta hos mig.
Till varmrätt vart det : stekt entrecote m bea och pommes.
Vi badad lilla Filippa för första gången hon verkade gilla det massor hon är så mysig och luktar något fantastist gott. Jag är så glad att hon finns i vårat liv hon är det bästa som hänt oss. Vi älskar dig massor våran lilla Filippa.

Viktor och David sitter och kollar på någon film just nu och lilla Filippa sover i sin vagn.


farbror Viktor ♥

Dagens outfit: Tommy hilfiger body, byxor nameit, stumpor polarn&pyret

Mina små fötter =)


Förrätten !

Mitt första bad med mamma och pappa och farbror Viktor



Pappi Torkar mig Torr ♥

Puss och kram och Godnatt =)


Kommentarer
Postat av: Ida

Så fina! Lägtar tills jag får träffa lilla prinsessan! kraaam <3

2011-02-27 @ 11:18:55
URL: http://somoss.blogg.se/
Postat av: Jessica

kom snart till oss och hälsa på =) kramis

2011-02-27 @ 22:39:28
Postat av: catherine

ÅHH! så fin hon är!

Hoppas ni får sova mycket på nätterna!

kram kram

2011-02-28 @ 09:42:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen