onsdag

Hej!
Gud vilken solig onsdag det är ute, men det är klallt. Jag och filippa håller oss inne idag.
Igår kväll fick jag ihop en middag det är inte lätt att hinna med det nu inbörjan. Men det blev köttbullar med potatismos.



Igår efter middagen kom Ullis och Linn förbi, Filippa fick jätte fina kläder och en gosig gossedjur, Tack snälla =)
Min syster Therese och Andreas kom också förbi. Tack för att ni kom och hälsade på!
Tack för blåbärspajen !

Håller på att skriva i Filippas första året bok som hon fick av farmor och farfar !




Dagens outfit " body calvin clan, kofta Laredoute, byxor cubus

Ha en bra dag alla =) kramis jessica

Kommentarer
Postat av: catherine

Hej!



Så fin! har också den boken! fick den i julklapp :-)

Hoppas ni haft en bra dag!

Tog med mig tröjan idag och böt storlek bara!

kram

2011-02-23 @ 22:57:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen