Första dagen på 2011 !

Hej!
Igår var det nyårsafton och 2010:s sista dag.
Det var full rulle hela dagen. begav mig ut en sväng på lite ärenden.
Åkte till snälla Anna som fixade mina trasiga naglar, därefter till Bromma blocks, sollentuna centrum för att hämta lite saker i fisken och passade även på att shoppa lite på lexington och h&m .
Åkte förbi Dalagatan med lite saker till David.
Väl hemma igen så började jag med maten!
Våran meny var :
3 st olika sorter snittar
Hummer soppa
Skagen toast
Oxfilé med permesan duschesspotatis hemma gjord beasås och en Whiskey sås
Chokladmousse
ostbricka

Jag hade gjort allt själv så det var inget fördig köpt !!!!
Alla tyckte det var super gott det är kul att det uppskattas av vännerna!

Låg bra till med allt så skulle jag sätta på mig festblåsan men ja den var ju såklart för trång. Så ficka ha samma tunika som på julaftton !
Alla kom vid 19,tiden.
Vi åt och drack gott hela kvällen (för min del vart det alkoholfritt) Desserten vart efter tolvslaget. Vi lyssnade på musik och spelade spel. Vi gick och la oss vid 06,00 tiden
Tack vänner för en lyckadkväll och trevligt sällskap!
Nu ska jag ta tag i årets första dag fast jag ska inte göra någonting bara luffa runt i min mysdress=)))
Puss och kram
Bjuder på lite bilder fr nyår 2010 !

Hela gänget !


Hummer soppa

Toast skagen

Oxfile med permesanpotatis duschess, hemma gjord bea sås och Whiskeysås

Chokladmousse








Tack snälla Alex och Klara för moeten, den ska drickas upp efter bebis är född =)

Tack snälla Jennie och Andreas för fin choklad och blommor =))))

Spelar spel !

Litet fint choklad hjärta =)))

Vill önska er alla en trevlig nyårsdag !!!!

kramar


Kommentarer
Postat av: catherine

GOD FORTSÄTTNING!



vad gott allt såg ut! du borde öppna en restaurang kanske :-)

Jätte fina bilder! men att du orka vara uppe så länge, jag sov redan vid 01:30 hel slut hahahha!

hade samma probelm med min klänning men lyckades till slut!

Numera är det bara mysbyxor eller tunikor som går.

Kram kram



Catherine

2011-01-03 @ 12:13:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen