Lördag !

Hej fina ni !

Idag är det lördag helgerna kommer och går så fort över !
Det är 29 dagar kvar om bebis kommer när den ska vilket vi hoppas =)

Idag har jag tvättat, städat, bakat kladdkaka.
delar från min älskade familj var förbi här på en fika Mamma, Pappa och Bror Marcus.
Vi fikad. Efter dom åkt drog jag iväg till outlet en sväng: Rusta, Babyland, outlet området, Mio, EM och Chili.
Hittade så klart massor som jag vill ha!
Fyndade på Babyland 2 st skötunderlägg för 99:-/st hade kostat 309:-/st så det var ju jätte bra. Sen handlade jag lite nödvändigheter på rusta.
När jag kom hem började jag pyssla lite köpte på panduro i veckan förvaringsboxar som jag tänkte måla och ha till bebisen.
Har sett att man kan köpa jätte fina med stjärnor eller prickar på men tänkte det är roligare att göra dem själv. Ni får se resultatet när bebis är född kan ju inte avslöja könet !!!!
Har även tänkt göra en fin vimpel som man kan hänga på väggen, en utav mina bästa vänner Nina hade gjort en sån till Hennes Wilma den var så fin !

Jag började med middagen vi älskar ju att äta sent =)
Förrätt: eget recept Hummermix med parmaskinka och permensan.
Varmrätt : plankstek
Efterrätt: Kladdkaka


Jag och mitt nyslingade hår =)

Det var 4 askar för 179:- panduro

Tände ljus Älskar mina fina ljusstakar som jag fått av min vän Nina.

Ha en trevlig lördagskväll kramis Jessica


Kommentarer
Postat av: Catherine

Jätte fin blev du i håret :-)

Såna lådor har jag också köpt, dem har så mycket fint inne på Panduro!

Hoppas du haft en bra helg



kram kram



catherine

2011-01-30 @ 15:12:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen