Mag bild V35

Godmorgon =)
Börjar nya veckan med att bjuda på en mag bild i V35
Nu är den stor !!!



Bebisen väger nu 2,8 kg och är 34 cm lång ca.

Vaknade i vanlig ordning jätte tidigt och har inte sovit något knappt på hela natten.

Ska nog gå och lägga mig en stund har precis ätit frukost!

Idag ska jag annars åka en sväng till min farmor, hjälpa David med bilen.

Sen ska jag nog skriva en lista på vad jag ska inhandla från panduro måste ju ha någon form av sysselsättning i väntan på bebisen.

Ha en underbar dag kramis Jessica


Kommentarer
Postat av: catherine

ÅHH! inte långt kvar nu!Önskar jag också var i vecka 35 :-) men men det är bara att hålla ut!

Hoppas du får sova lite mera! vet precis hur det känns!

Vaknar varje natt vid 02 och sedan ligger jag där till 06 :-( jobbigt när man sen ska upp en halv timme senare för att jobba!

kram

2011-01-24 @ 09:44:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen