Måndag !

Idag har jag sovit till kl 12 då jag vaknade kl 7,00 gick upp o åt frukost och gick och la mig igen och somnade om.
Gjorde ordning lunch och fick en massa gjort ringde lite samtal
Bokad frisörtid ska bli så skönt att gå dit det var eyt tag sen.
Sen fick vi reda på att vi ska fick bokat en hotell natt svit med bubbelpool (Härninge slott )
man fick en gratis hotell natt när man köpte en barnvagn på babyland. Det ska bli jätte skönt.

åkte till Framor på eftermiddagen vi spelade kort och fikade.
Nu har jag en lasange inne i ugenen som vi ska äta till kvällsmiddag.
Imorgon ska jag till tandläkaren det ser jag inte framemot mem ett måste.
Ha en trevlig kväll kramis Jessica

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen