Ny vecka nya möjligheter =)

Då går vi in i gravitetsvecka 37 !!!
Ytterligare en vecka närmare vår lilla bebis.
Igår kväll vart det en lugn söndag för mig var på panduro en sväng.
Till middag vart det förrätt: Hummer soppa, till varmrätt vart det grekiska järpar med taziki och ris.
Vi tittade på solsidan, David var på solvalla nästan hela dagen.

Idag tog jag sovmorgon sen åkte jag till banken en sväng passade även på att hälsa på mina tjejer i Ginabutiken. Så fint var det i butiken det är kul att komma dit och se.
Åkte hem städade och plockade i ordning, tvättade.
Sen hjälpte jag David med räkningarna.

Till middag vart det en köttgryta på senap.
Nu är det Tv kväll dax !
Puss och Kram Jessica


V36 en rejäl kula !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen