Shopping fredag !

Hej!
Har haft fullt upp hela dagen, mamma och jag åkte in tidigt till stan. NK rean började idag och för medlemar öppnade dom vid 8 tiden. Vi begav oss givitvis upp till barn avdelningen och där inhandlades massor till bebisen.
Armani napp, armani nappflaska, tommy hilfiger pjamasar 2 st, burberry strumpbyxor. Mamma handlade också en del. Snacka bebisen kommer bli bortskämd!
På lexington handlade jag till spjällsängen.
Vi möte upp Emnet hon ä'r en jätte bra vän till mig och hon är så snäll och gullig.
Vi fikade på Nk det var skönt att ta en lite paus.
Sen gick vi till Davids skjort affär jag var skylldig hon en skjorta sen hans förra födelsedag och det var väl bästa att han fick den innan han hinner fylla 30 år och det är om en vecka.
Vi gick till Gucci butiken åh där har jag sett en gucci skötväska åh vad jag vill ha den skulle bli så glad älska Gucci. Nu ska jag bara övertala David hur snygg den är och lovar att jag kommer vara snäll mot han resten ut av mitt liv i fall vi köper den =)
Min lille bror kom in till stan och vi gick och åt alla på fridays, det är alltid lika gott där mums =)
Efter vi var klara så skulle Marcus springa i några butiker (han gillar att shoppa)
Och vi tog tåget hem vid halv tre. Tack för en ur mysig dag snart får vi göra om det =)
puss och kram

Kommentarer
Postat av: Catherine

Hej!



Härligt med shopping! hittade också lite nytt till bebisen!



Drömde inatt att ni fick en pojke! kommer ihåg till och med namnet, Oskar! vi får se om mina häxdrömar stämmer!

hoppas du och mageg mår bra

kram kram

2011-01-08 @ 23:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen