Söndag !

Hej!
Då var det snart ny vecka igen !
Det går så fort och glad är jag för det för snart är det dax=)

I fredags så var jag hos barnmorskan allt var jätte bra så det var skönt att få veta.
Därefter jag var klar där åkte jag till Framor en sväng. Vi fikade och spelade kort. Min mammi och Elvis (hunden) var också där.
Åkte sedan till Ikea en sväng med Min svärmor Anki och hennes syster och hennes lilla Kiara.
Vi åt lunch och handlade lite.
På kvällen kom Davids familj på middag vi åt Tacos och tittade på let´s dance. Viktor och hans tjej skulle bo hos oss i helgen.

På lördagen så åkte jag till Bromma blocks skulle titta på födelsedagspresent till David han fyllde 30 år.
Hittade inget åkte sedan och hämtade Viktor och Ida vi åkte till Vällingby centrum, hittade en present till David så jag hade någonting till honom, han ska få något mer av mig ska få välja en valfri present.

Sen bar det hem vi gjorde oss i ordning för kvällen hade bokat bord för 12 st på Restaurangen Gondolen.
Det vart en jätte lyckad 30 års friande och David är super nöjd god mat, fin utikt och trrvligt sällskap. Han sa att han inte kunde ha en bättre födelsedag♥♥♥♥♥
Lite bilder !!!



Min älskade David 30 år


Tomas, Davids mamma Anki och Davids syster Mia

Pappa och Mamma


Davids pappa Axel




Hela gänget !

Brosan Marcus och Tomas

Davids förrätt

Min förätt så gott !!!!!!


Varmrätten !









Tjockis jag !!!

Vi var hemma vid 02 tiden (Jag satt uppe med Tomas, David och viktor till 04 tiden
Tomas och David satt uppe till 8 tiden.
Nu väntar kudden på mig sov gott kramis Jessica


Kommentarer
Postat av: Catherine

Hej!



Underbara bilder! du ser så fräsch ut :-) själv tycker jag att tiden går sååå sakta :-( men men det är bara att hålla ut!

Jätte fina bilder

kram

Catherine

2011-01-17 @ 16:24:24
Postat av: Anonym

Vilket Gäng och vilken trevlig kväll Puss<3

2011-01-20 @ 18:09:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen