Semester tider !

Hej!
Nu på sommaren blir det lite färre inlägg, men skriver så fort det finns tid. Dessutom har semester börjat så man vill ta vara på dagarna så mycket som möjligt ( Solen i fall den finns )
Söndag spenderade vi hemma hela dagen förutom en liten kortis att hälsa på Filippas gammel-farfar.
och i går måndag var vi också hemma hela dagen.
Lite bilder från dagarna som varit !

Lill Filippa i sin nya tröja från farmor =)

På väg till Gammel-Farfar

Gulliga gammel-farfar Bengt är så snäll !

Jag och Filippa !

David plockade goda smultron !

Min lilla Filippis !

älskar att stå !!!


Filippa i måndags på filten =)Fina bodyn fick hon av sin älskade vän Vincent och hans mammi =)

Filippa fick päronpyre första gången =)

En glad lite tjej



Såg att det bara blir bilder på lilla Filippa, men jag älskar att ta bilder på min lilla prinsessa ♥Hon är ju den viktigaste personen i mitt liv just nu älskar henne så mycket ♥

Men har hunnit med en del pyssel i dagarna: målat ett ute bord (som inte är klart ), gjort några tavlor och sytt kuddfodrall til ute möblerna.

kuddfodrall ska sys!

svart vitt randig kuddfodrall sydde 2 st =) Tyget är köpt på Ikea !!!

Bordet kommer det bild på när det är klart och tavlorna när dom hänger på väggen !!!
Nu är jag så trött och gör ett inlägg från dagens rapport vad vi gjorde idag men nu ska jag gå och lägga mig !!!
Puss och kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen