semesterbilder del 2

Hej!
Här kommer fortsättning på bilder del 2, den 12 Juli har jag gjort ett inlägg för det var när Filippa fyllde 5 månader !!!

13-15 Juli 2011

Mitt rosa lilla barn

gull unge



vi leker med Filippa



Puss ungen

Filippa på bil tur till Borlänge

handlat i Kupolen


Filippa prövar hennes och Bosses barnsstol =)





God lunch smörgås

David bakar pizza till middag

Goda vart dom !!!

Färdig att äta !!!

bus med Filippa



Vi åkte båt till Rättvik

Farfar Axel

Sol hade vi =)

Rättvik !!!

Vi hade gjort goda mackor =)

Rättvik lite närmare


Vi tog en öl på ett mysigt ställe Strandbryggan !!!






Ett glas champange i solen är aldrig fel !!!



Filippa 5 månader har både åkt båt och fyrhjuling =)

Mer bilder kommer !!!! Jag är rätt bra på att ta bilder jag älskar det =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen