Soliga Lördag !!!

Idag har vi varit en sväng till Täby loppis Filippa och jag. Tänkte ifall man kan alltid fynda något fast det mesta är skit saker bara. Men vi lyckades köpa en läragåstol för ynka 5 kr. Den var super fräsch annars skulle jag aldrig köpa den.
Solen lysste hela dagen så det var jätte varmt ute, hunden Elvis var också så klart med.
David jobbar sent håller på att renovera en lokal som dom ska öppna fiske i !
Så det är tråkigt att vara själv hade gärna varit där jag med men det är lite svårt när man har Filippa 5 månader.


Min älskade vän Jennie var förbi i torsdags, tyckte bilden var så fin på min vän Jennie


Albin och David sitter ihop


Lill Fisen =)

Min lillaFis



Allas våran egen lilla prinsessa ♥


kan stå själv lite vingligt dock =)



Lilla Elvis






var lite bilder från igår och idag =)


Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen