Fest lördag !!!

Hej!
Lördagen:
På dagen så var jag och Filippa ute hela dagen, vi tog en promenad på eftermiddagen.
Gjorde oss i ordning vi skulle på 30, 40 års fest, Systers pojkvän fyllde 30 år och han bror 40 år.
Vi hämtade mina brorsor och vi var där kl18. Solen sken och det var jätte fint väder. Dom gjorde entre med säckpiper som spelade. Det var jätte god mat sommar buffe. Det var underhållning och en massa tal under middagen. Filippa sov halva middagen sen drog hon igång med att hon inte ville sova, hon var jätte ledsen fick vara ute och till slut somnade hon. Hon sov resten av kvällen. Vi åkte där ifrån vid halv ett tiden jag körde hem marcus och Jocke.
Hade en super trevlig kväll det var en super lyckad fest =)))

Dagen i bilder:


Jag och Filippa klara för fest =)


Min älskade syster Therese och fina Annelie =)



Bror och jag



mina älskade brorsor som jag  så rädd om, vill aldrig att det ska hända dem något !!!

Min älskade lilla Filippa Mammi  älskar dig så mycket !!!!

Min älskade syster som jag heller inte vill att det ska hända henne något !


Andreas och Micke gör entre


Roliga toastmastern

Mina stilga brorsor !

Stiliga födelsebarnet som alltid är lika snäll och glad !!!

Den super goda maten !!!


Therese höll ett super fint tal !!!!


Födelsedagsbarnen !!

Jocke

Mackis


me!!!


Therese och Annelie!!!

Sisters =)))

Puss och kram


Kommentarer
Postat av: Tess Syrran

Kul att du och Filippis ville fira min älskling och hans brorsa deras 30-års och 40-års dår fest. älskar dig massor och vill inte att det ska hända dig något heller. glöm inte att jag inte är någon dåre. Anneli kommer på 2:a plats på dårlistan haha. Puss och kram

2011-06-13 @ 20:32:33
Postat av: Anonym

Kul att du och Filippis ville fira min älskling och hans brorsa deras 30-års och 40-års dår fest. älskar dig massor och vill inte att det ska hända dig något heller. glöm inte att jag inte är någon dåre. Anneli kommer på 2:a plats på dårlistan haha. Puss och kram

2011-06-13 @ 20:33:55
Postat av: Anneli

Jessica!! Kom ihåg listan..



Dåre 1: Andreas

Dåre 2: Tessan

Dåre 3: Okänd



Pusss!! <3

2011-06-14 @ 16:42:32
Postat av: Andreas

Ok en rättelse:



Dåre 1: Tessan

Dåre 2: Anneli

Dåre 3: Kanske jag då...



Tack Jessica för du kom på festen, betyder massor för mig å brorsan.



Kram kram

2011-06-15 @ 12:52:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen