Fredag!!!

Hej!
Då var det helg igen=)
Idag har vi gjort lite av varje !!!
Började med dagen med att åka och hämta Filippas nya matbarnstol som var undanlagd på babyland i bromma. Sen åkte vi till citygross hälsade på Filippas farfar i fisken och vi gick in och handlade lite mat. Sen åt jag lunch en god skagensmörgås med Svärfar i fisken. Sedan åkte vi till Brommablocks skulle göra lite ärenden där och väntade på att Viktor och Ida skulle bli avsläppta där, dom ska bo hos oss i helgen då vi ska fira Viktors 18 års dag i morgon lördag !!!
Vi åkte hem Viktor och jag skruvade ihop Filippas barnstol ch gulliga Ida lekte med Filippa.
Idag som smakportion fick Filippa mossad brocolie och hon såg ut som hulken i munen =)
Medans jag lagade middag lade Ida Filippa hon är så duktig med lilla Filippa och det märks att Filippa tycker om henne och Viktor med.
Till middag blev det lax i ugn med basilikasmältsmör, sparris och färskpotatis i dill.

dagen i  bilder:

Filippa och hennes farfar







Puss på dig mitt älskade lilla barn ♥


Filippas nya matstol

Köpte lite burkar som vi ska pröva =)

Filippas farbror Viktor och Filippas pappa David

Söta Ida =) Viktors tjej

dagens middag =)
Såg att det blev massor med bilder på Filippa men det är så kul att ta kort på henne !!!

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen