Sent inlägg onsdag! 1 Juni med solsken

Hej!
Idag har jag hunnit med en del =)
Det är skönt med sådana dagar då man känner att man får lite gjort. Jag kände mig mycket bättre i morse hade ingen feber =) skönt hatar att vara sjuk.
Vi började dagen med mys jag och Filippa hon är så underbart söt och gosig hon bara ligger och stirrar på en och ler och skrattar. Jag älskar henne så obeskrivligt mycket och skulle aldrig vilja leva utan henne ♥

Sen åkte jag och Filippa till bromma blocks; gick på systemet inhandling för dopet (är klart ). vi tog en sväng i blockset också. Åkte och handlade lite mat. 
Väl hemma igen tog jag  maskroser på gräsmattan medans Filippa sov, han även med rensning mellan plattorna=)
Till middag blev det laxpudding ( den vart super god ) man äter det inte så ofta !!!
Vart lite pyssel efter middagen då Filippa somnat snällt i sin säng.
Nu ska jag gå och lägga mig Natti Natti !!!


Älskade lilla plutt ♥



dagens lunch ! Nuddlar tycker det är jätte gott =)

Filippa ute i vagen =)



Lill plutt innan läggdax !

Puss och Kram

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen