Soliga kristerhimelfärd =)

Godmorgon !
Idag var jag uppe med tuppen, fattar inte det är precis som kroppen ställt om sig sen när man fick barn !
Har ätit frukost och plockat och fixat lite. Huset sover fortfarande och det är alldeles tyst bara fågelkvitter utanför !
Igår fixade jag en tråkig klänning på H&M kostade bara 79:- hottade upp den med att sy på hällor och ett rep som skärp, älskar det enkla SAILOR modet är inte så mycket för mode nytt alltid, det klassiska håller alltid i sig. och jag tycker det passar mig bra.


ett par fina flippisar till =)H&M 49:-
När jag ändå är inne på sailor så hittade jag på ÖB en plastbricka och en skål
för liten peng !


passar mitt hem utmärkt =)

Härom dagen gjorde jag en mini beställning från H&M och då bla. beställde jag nya kuddfodrall, dom man har blir ju slitna efter ett tag då dom hängt med några år. Och lite nya kuddar skadar ju inte att fräscha upp hemmet med !



Svart/vit kudde !


2 st vanliga vita kuddfodrall

Är första gången jag beställer från H&M home =)

Puss och Kram önskar dig en underbar trevlig dag och entrevlig helg =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen