Söndag den 12 juni "Filippa 4 mån "

Hej!
Idag fyller våran älskade Filippa 4 månader !!! Massa grattis till dig älskade lilla vän !
Vad tiden går fort,
Annars idag har vi tagit en rejäl sovmorgon sov till 13 tror jag.
Vi har inte gjort något speciellt idag bara tagit det lungt.
Vi gav Filippa smak portion i dag, kokade en potatis som jag blandade med lite bröstmjölk och rapsolja.
Hon åt en sked, tyckte det var konstigt med något annat i munnen men hon svallde och åt.

Till middag för våran del skulle vi grillat kött men det får bli i morgon, det blev kyckling i ugn med rostade honungsrotsaker, vitlökssås, teriayakisås och creme fraschie, hade även en god sllad och vitlöksmarinerade champinjoner. Det vart en jätte god middag. Jag fick även ett getingstick på rumpan, gjorde så ont så att jag trodde jag skulle dö, hatar getingar tur att det var jag och inte Filipa som fick det.

Nu ska jag gå och lägga mig är jätte trött !!!

Filippa 4 månader

Filippa tar sin enda napp !!!

Filippa äter sin första smakportion

Gott !!!



Puss och Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen