Tisdag !!!

Hallå fina du =)

Idag vaknade vi vid halv nio. Gick upp och åt frukost. Sen gossade vi och myste vi somnade om sov till kl 12 tror jag.
Åt lite lunch sen tog jag och Filppa en romenad till Vällingbycentrum, möte upp Mamma, Elvis och Marcus.
Vi gick omkring. Sen promenerade jag hem igen. Hemma igen så myste vi och bussade, hon är så gullig när hon skrattar.
Till middag åt hon mosad potatis med bröstmjölk, hon verkar gilla det.
Vi åt till middag jätte gott !
Kräftstjärtar i saffran sås med pasta och pico de gallo.
Ska skriva ner receptet på bloggen !

Nu ska jag gå och duscha, Puss och Kram


dagens bild !!!

puss unge !!!


Dagens middag !!!



Ska lägga mig och läsa min ny inköpta mama tidning =)
Just det jag har ju deg på gäsning måste baka klart mina frukost frallor först !!!!
Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen