underbara varma onsdag

Onsdag: Vi åkte först till citygross och handlade en badring och en liten basäng till Filippa. Träffade gulliga Erika som har varit Bc på Gina, hon är alltid så glad och trevlig =)
Jag och Filippa spenderade dagen hos Mormor och Morfar, Mormor var hemma och Morfar jobbade.
Vi var och solade och badade i deras pool, Filippa premiärdoppade sig men hon tyckte det var för kallt. Jag hade köpt en badring till henne men den fårt vi använda då det blivit lite varmare i poolen. Jag åkte i väg en sväng till Ikea men det är nog första gången jag kommer ut tomhänt där i från kan ni fatta.
Mamma passade Filippa medans jag var borta en sväng, hon hade även premiärmatat Filippa med potatis =) Filippa älskade hennes färsk potatis åt 2 st hela teskedar.

Jag och Filippa matschade varandra med bikinis. (Söta badbyxor på Filippa som snälla moster köpt ♥)


Filippis tyckte det var kallt i poolen !!

Gos Gos !!!

Nytt super gott vatten !!! Det behövs dricka vatten när det är varmt
Testa om ni inte testat !!!

Blev en god hamburgare som Marcus grillat =)))


Även Filippa dricker vatten !!!

En glad liten tjej !

Puss unge ♥


 

Puss och Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen