Härliga fredag !

Hej!
Som vanligt fullt upp hela dagen. så fort man ska göra något tar det typ hela dagen !
Började dagen med ett BVC besök lilla tjejen växer på bra. Sen åkte vi till Barkarby outlet tänkte gå där med det blåste och små snöade så jag drog till stinsens köpcentrum. Hälsade på gulliga Bette min första chef på Gina. Gick även förbi Gina men verken Madde eller Jossan var där =( Gick om kring det blev lite handling saker som jag behövde.
Åkte därefter hem gick en promenad nu ska jag passa på att börja med middagen medans lill Filippa ligger och sover.
Vill önska en trevlig helg till fina du !

ett armband på H&M 29 :- fynd =) Fint till sommaren

Var på Rusta och Barnenshus

Det vanliga mat ! Hittade en ny smak på Ben& Jerry kokos och kola !!!

Gulliga tights till Filippa 39:-
Behövde en bh som man kan ha när man sover då man måste ha ammningsinlägg !
kostad 79:-

kolla spetsen på tightsen =)

Pyssel från Panduro =)

Fick ett kort i brevlådan till Filippa från min älskade syssling Mikaela och hennes Johan !
Tack gulliga du ! Miss you !

Jag på promisen solbrillor på =)

Filippa i Fina koftan som Filippas älskade mormor stickat !

Filippa på vågen på BVC

Filippa på skötbordet på BVC
Nu ska jag börja med maten måste sätta lite fart ! Det blir rostbiff med potatisgratäng !
Håll utsick  ihelgen kommer det en tävling här på bloggen !
Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen