Mys onsdag med Helena och Vincet

Hej fina du !
Vilken mysig dag Jag, Helena, Vincet och Filippa haft. Tack för idag Helena och Vincet.
Vincet är såååååååå gullig fick massor med pussar och leenden av han.
Ses snart igen !

Startade dagen med att åka och lämna Elvis hos mamma och pappa. Han är så gullig lilla Elvis lydig och lugn.
Åkte därefter till Bålsta där Helena bor. Jätte fint och mysigt hus har dom. Vi tog en promenad till Bålsta centrum och åt lunch där. Vi gick och tittade i affärer i centrumet därefter hem till Helena och Vincet igen.
Dagen gick så fort åkte därifrån vid sex tiden.
Väl hemma slängde jag ihop köttfärssås med Filippa hängandes på axeln.
Nu ska jag passa på att fixa lite hemma medans lilla Fisen ligger och sover.

Lite bilder från dagen !

Vincet fick en blöjtårta av mig, Josefina, Josephine, Emma och Sofia




Filippa fick jätte fina saker av Helena och Vincet!
Tack snälla gullig =)

Lilla gulliga Vincet puss på dig !

Filippa


Till lunch åt jag pasta sallad och Helena åt Foccacha



Lilla Vincet är bara för söt =)


Vincet ville hålla Filippa i handen !

Vincet och Filippa



Lilla gulliga Aikaren =)

Ha en trevlig kväll kramis Jessica


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen