Onsdag !

Hej!
Har inte hunnit skriva på hela dagen, har haft fullt upp, fattar inte vad tiden tar vägen.
började dagen med en promenad till BVC skulle vara där kl 11,00. Solen sken och det var skönt med en promenad.
Promenerade hem och åt lunch och gav Filippa mat. Tog bilen och åkte till Brommablocks skulle köpa en kolsyrapatron.
Sen hadeb jag presentkort på Åhlens hittade lite saker där, gick till panduro.
Åkte sen och hämtade 2 st paket som har legat och väntat.
Väl hemma vid halv sex tiden så börjde Filippa sin Kinkighets period, då man ska bära omkring henne. Jag fick i mig lite middag till slut. Har tittat på sveriges mästerkock älskar det programet.

I morgon ska jag vara hemma hela dagen har en massa to do!
Ringa en massa telsmatal m.m.

Lite bilder !

Sovande Filippa på BVC


Filippa vägde 4490 och 53,7 lång



Ett ut av paketen som jag hämtade (fick det av en tidningspremunation Vi föräldrar)


Ett paket fr apotektet med lite smått och gott !

Filippas fotoalbum som jag köpte på åhlens

Lill fisen !

Puss och Kram (Farmor Tänker på dig och skanar dig massor )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen