Tisdag !

Hej!
Idag har jag och Filippa varit i Brommablocks, på morgonen, missade ´BVC tiden trodde vi skulle vara där vid 11,30 men vi skulle vara där kl 11,00. Vi fick en ny tid i morgon kl 11,00. Varav där var vi start klara i morse och vi drog till Brommablocks. Det är mysigt att gå där. Tittade i affärer och handlade ett par byxor på H&M fick presentkort när jag fyllde år. Sen åkte jag och Filippa till Nina och Wilma åh vad roligt det var att se lilla Wilma hon har blivit så stor ! Väl hemma igen skulle jag börja med middagen men Filippa har en liten skrik period på kvällen hon vill ingenting bara att man ska bära omkring på henne.
David tog henne när han kom hem.
Det blev tillslut en middag, Kyckling, med potatis plättar i ugnen och en basilika sås.


Fina Nina, Gulliga lilla Wilma och Filippa ♥

Dagens outfit: Vit tunica H&M, Ralph lauren tights (Mormor& Morfar köpt )
Ralph Luren strumpor.

Igår var det Filippas bad dag!
Hon är så söt !

Lill fisen ny badad !


Dagens inköp: tvålpump Åhlens, svarta byxor H&M och ett paket blöjor som går åt i mängder !

Dom svarta byxorna är lite tunnare än ett par jeans har letat efter ett par såna och vart glad när jag hittade dem på H&M kostade bara 199:-

Nu ska jag gå och lägga mig !
Natti Natti

Kommentarer
Postat av: Helena

Heeej igen :-) Herregud, kom på att jag glömde säga grattis i efterskott när jag pratade med dig... Jag tänkte på dig dagen du fyllde men hela familjen låg däckade i sjukdom så de blev aldrig att jag hörde av mig :-( Sen tänkte jag höra om du möjligtvis har lust (& tid...) att maila mig ditt recept på kladdkakan du brukade göra på den gamla goda tiden när vi jobbade ihop? :-) Den är ju såå sjukt god och vill bjuda på den när vi ska ha lite folk här hemma :-) Men bara om du har någon tid över & orkar!! Stor kram!!

2011-03-16 @ 14:23:59
Postat av: Anonym

Heeej igen :-) Herregud, kom på att jag glömde säga grattis i efterskott när jag pratade med dig... Jag tänkte på dig dagen du fyllde men hela familjen låg däckade i sjukdom så de blev aldrig att jag hörde av mig :-( Sen tänkte jag höra om du möjligtvis har lust (& tid...) att maila mig ditt recept på kladdkakan du brukade göra på den gamla goda tiden när vi jobbade ihop? :-) Den är ju såå sjukt god och vill bjuda på den när vi ska ha lite folk här hemma :-) Men bara om du har någon tid över & orkar!! Stor kram!!

2011-03-16 @ 14:24:45
Postat av: Helena

Heeej igen :-) Herregud, kom på att jag glömde säga grattis i efterskott när jag pratade med dig... Jag tänkte på dig dagen du fyllde men hela familjen låg däckade i sjukdom så de blev aldrig att jag hörde av mig :-( Sen tänkte jag höra om du möjligtvis har lust (& tid...) att maila mig ditt recept på kladdkakan du brukade göra på den gamla goda tiden när vi jobbade ihop? :-) Den är ju såå sjukt god och vill bjuda på den när vi ska ha lite folk här hemma :-) Men bara om du har någon tid över & orkar!! Stor kram!!

2011-03-16 @ 14:25:28
Postat av: Helena

Heeej igen :-) Herregud, kom på att jag glömde säga grattis i efterskott när jag pratade med dig... Jag tänkte på dig dagen du fyllde men hela familjen låg däckade i sjukdom så de blev aldrig att jag hörde av mig :-( Sen tänkte jag höra om du möjligtvis har lust (& tid...) att maila mig ditt recept på kladdkakan du brukade göra på den gamla goda tiden när vi jobbade ihop? :-) Den är ju såå sjukt god och vill bjuda på den när vi ska ha lite folk här hemma :-) Men bara om du har någon tid över & orkar!! Stor kram!!

2011-03-16 @ 14:25:50
Postat av: Helena

Helloo! Herregud, jag glömde ju helt bort att säga grattis i efterskott när vi pratade. Tänkte på dig dagen du fyllde, men hela familjen låg däckade i sjukdom då, så de blev liksom aldrig att jag hörde av mig :-( Men tänkte höra om du möjligtvis har lust (& tid) att mejla receptet på kladdkakan du brukade göra på den gamla tiden när vi jobbade ihop? Den är ju såå himlans god och skulle vilja göra den när vi får lite besök framöver. Men bara om du har tid över någon dag :-) Krama Filippa från mig!!

2011-03-16 @ 19:23:43
Postat av: Anonym

Haha OOOOJJJ, tror de blivit ngt fel... lite många inlägg från mig, haha, räcker om du läser ett ;-)

2011-03-16 @ 19:25:02
Postat av: Jessica

Hej helena !

Du är så rolig med alla inläggen det blev nog något fel =)

Jag mailar receptet i morgon Kramis Jessica

2011-03-16 @ 21:59:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen