Tisdag!

Hej!
sitter vid datan nu har haft en jätte mysig dag med Filippa.
Vi åkte hem till mamma och pappa och hämtade lilla gulliga Elvis! Åt till lunch bakad potatis med kycklingröra, vart jätte gott ! 
Efter lunch tog vi en promenad på 45 min det var jätte fint väder.
Väl hemma igen började jag med maten och pysslade lite passade på medans lill Fisen sov.
Till middag vart det marinerad kyckling med burguru och tastsiki.
Nu ska jag gå och lägga mig nattis natti !

Dagens outfit: filsjacka H&M, body NK, kofta Kappahl, jeans cubus, strumpor ralph lauren. Filippa hade även på sig sina Beiga uggs från H&M, Mössa Tommy Hilfiger

Dagens Lunch.

Filippa i sin babysitter !


Jag på våran promenad !

Glömde vissa en bild fr Dalarna som jag tog i från bilen ! Visst är det vackert !

Puss och kram till dig =)))


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad fina bilderna blev och vad trevligt vi hade

Längtar redan efter er och Filippa

2011-03-23 @ 14:10:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen