Tisdag !

Hej!
Då var det tisdag, veckorna bara rusar på.
Igår vart det bad för lilla fisen hon verkar älska att bada, fick inviga sin fina Tommy Hilfigher badlakan.



Till middag blev det Anka, med potatisgratäng och rödvinssås vart jätte gott !

Idag vaknade vi vid nio tiden gick upp, städade och plockade i ordning lite.

Han med att baka chokladbollar och frukostbullar.

Mina fastrar Karin och Stina och min kusin Sofie kom vid tolv tiden.

Dom ville träffa lilla Filippa. Tack snälla för dom fina presenterna som Filippa fick !


Stina och Filippa !

Min kusin Sofie och Filippa !


Min faster Karin och Filippa !


Fina presenter som Filippa fick !

Så gulligt kort =)

Filippa bara sover och sover !!

Puss och kram från oss !!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen