Bilder forts fr häringe slott

Bilder forts:

david utanför Slottet


Ett litet prinsess skåp



3 rätters middagen =)

Menyn

Förrätt: anka

Förätt: lax

Varmrätt: lamm

varmrätt: kyckling


Efterrätt: kardemummaglass med rabarber

Filippa sovandes i sin vagn hela middagen

Baren en trappa upp


jag i spök stolen

I det här rummet bor en munk som spökar

vi blev inbjudna till några som hade bröllopsfest

Vi hade efterfest i våran svit, dagen efter !!!

Frukost

i sängen

David och Filippa


Min älskade Filippa ♥


Min lilla Prinsessa

Prinsessan i prinsess säng

Filippa klar för hemfärd

Vad våran svit hette !

Filippa tar nappen ibland

Det där räket längst ut var det jag började med att gå in i ! Fick det rätt i ögat !


Utsikten till vattnet

Kan verkligen rekomendera Häringeslott, det är en plats som man bör uppleva !!

 


Kommentarer
Postat av: catherine

ÅHH! ni verka ha haft det underbart :-) vilket ställe!

Som vanligt lika fina kort på prinsessan :-)

en stor kram¨



Catherine

2011-05-23 @ 14:25:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen