Fredag den 13:onde

Hej!
Idag är det fredag den 13:onde vilket betyder otursdag, har än så länge klarat mig från något otur =)
David trodde han blivit av med sitt körkort då han blev fotad av en vägkamra på väg upp till Dalarna! Han har gått och väntat på brev från polisen och idag damp det ner i brevlådan. Jag öppnade det och det stod att han fått
4000:- i böter och inget om indraget körkort ! Han har haft tur på fre den 13.onde.
En annan sak som gör våran familj lycklig är att Davids syster får komma hem från sjukhuset, dom har legat inlagda med lilla Bosse då han blev sjuk. Sådan lättnad ♥

Idag har jag och Filippa varit ute och åkt med bilen!
Vi var i stinsen en sväng hälsade på Madde på ginatricot, var även på panduro.
Åkte därefter till ikea och åt lunch, fick med mig servetter hem som vi ska ha till dopet. Sen åkte vi till plantagen och handlade lite blommor som ska planteras. Får göra det i morgon då det regnar ute.
Nu sitter Filippa i sin favorit babysitter och tittar på mig med sina blå ögon. Ska gosa lite med henne nu.
Vill önska en trevlig helg till er alla !!!
Puss och Kram



var på Lidhl här om dagen köpte färsk basilika till ynka 10 :-
Älskar färsk kryddor ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen