Lördag !!!

Hej!
Gud har inte hunnit sitta alls något framför datan !!!
Tors: Jag var hos min barnmorska som hade koll på mig under min gravitet, skulle göra ett återbesök efter 3 mån. Allt såg bra ut och hon tyckte Filippa var jätte söt =) Efter det drog jag en lite sväng till Vällingby centrum.

Igår började jag dagen med ett frisör besök hos Bobbys i vällingby, så skönt och efterlängtat att fräscha upp håret. Min snälla mammi tog Filippa och gick omkring med henne ! Tack världens bästa mamma och mormor =)
Efter vi var klara så gick vi runt lite och tittade, köpt present bla.
När vi var klara så åkte vi hem. mamma hade bilen hos oss hon åkte hem, jag åkte vidare hämatde min svärmor och Filippas bästa farmor.
Vi fixade i ordning oss när vi kom hem,. vi skulle åka till Angeliqe (Ankis syster) som hade inflyttningsfest och Mimmi som fyllde 29 år.
Var så trevligt att träffa dom alla och jätte god mat, Grekist älskar det =)))
Filippa var lite kinkig när jag skulle lägga henne, men till slut somnade hon söt. Var hemma vid halv ett , skutsade hem Anki.


Förre =)

Min söta Gina Jossan ville hålla Filippa =)

Gulliga lilla sysslingen Matheo och Filippa =)


Mimmis och Borkos söta hund Elli !
 
Den jätte goda grekiska maten !!!

Jag och söta Kiara =)


Anki, Kiara och Angeliqe

Fina gravid Mimmi !

Tack för en mysig fre kväll =)

Idag har jag varit uppe ganska tidigt, skulle åka och jobba i sollentuna i fisken, dom hade personalbrist och så var det några besällningar som skulle göras. Filippa var med i köket till kl 14 då mamma och pappa kom och tog henne och gick omkring i centrumet. Dom var tillbaka vid 16 tiden då hon var hungrig, tack snälla för hjälpen, måste säga att Filippa var jätte snäll när hon var med i köket. Var kvar till 18.
Väl hemma igen så var det tomt hemma David var på solvalla, och nu har jag och Filippa spenderat kvällen ensamna. Nu ska jag betala räkningar och planera inför dopet =) Ha en trevlig kväll kramis Jessica
Tack för att du finns och läser min blogg =)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen