Lördag!

Hej !
Det blir ett sent inlägg, har haft fullt upp hela dagen. All tid går nästan åt lilla Filippa, mammi kom hit innan lunch.
Vi åt lite lunch och sen åkte vi till Brommablocks. Fick lite avbockat på min inköpslista. Vi fikade oc sen åkte vi hem. Väl hemma så blev det gos och bus med Filippa. Vi satt ute i vårat uterum och njöt ut av kvällsolen.
Filippa somnade vid 20 tiden och då hade jag och David hela kvällen själva ( det är så skönt att man fått in det och då har man tid för massa saker)  Vi åt avokado/kräft till förrätt och varmrätt blev oxfile och rotgrönsaker, vitlökssmör till varmrätt.
Sen blev det pyssel medans David kollade på fotbollsmatch.
Nu ska jag gå och sova natti natti ! Lite bilder från dagen:

Min älskade lilla Filippa

Min älskade mammi och Filippas mormor ♥


kvällens förrätt

kvällens varmrätt


Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen