Mys helg med min familj på Häringeslott

Hej!
Sitter nu sent och skriver, vi har varit borta en natt och kom hem idag på eftermiddagen.
Vi åkte igår på eftermiddagen till Häringeslott. Vi kom dit vid halvfyra tiden.
Vi checkade in och vi hade såklart bokat sviten =) jag började såklart med att gå in i en stolpe, fick den rätt i ögat och min lins flög ut fick den i handen. Jag trodde jag skulle bli blind, gjorde så sjukt ont, så nu har jag en blåtrira på ena ögat. stolpen/räket var precis i min ögonhöjd såg inte den när jag skulle gå upp för en liten trapp utanför våran svit !

Det är ett fantastiskt slott med så mycket historia.
Vi satt ute isolen och drack öl!
Vi avnjöt en 3-rätters middag på kvällen! Lilla Älskade Filippa sov hela kvällen !
Senare efter middagen gick vi upp en trappa där hamnade vi ( dom bjöd in oss ) i ett jätte trevligt bröllopssälskap! så trevliga människor ! David beställde in champange och där blev vi sittande till 01,30 ca. Sen gick vi till våran svit där vi var några stycken som fortsatte dricka lite och åt ost och kex, chips och godis.
Idag på morgonen så serverades frukosten jag var så trött (vi kom i säng vid 04,30 tiden) massade mig ner för att plocka ihop frukost som vi åt i rummet i sängen.
Vi åkte däri från vid 14,30 tiden, väl hemkommen var man så trött gick och vildade lite. Till middag blev det mc donald. Filippa har varit lite kinkig ikväll, hon är lite förskyld så det kan ju bero på det, hon ville inte riktigt sova.
Helgen i bilder !!!

Lill Filippa innan vi åkte, ville inte riktigt vara med på bild♥

 

Våran svit




Poolen i bakgrunden var sveriges första utomhuspool

Öl i solen







David och filippa i en fänelsehålla

Det gick att gå en lång gång till vårat rum, programet det okända har spelats in här !
Det spökar på det här slottet

David i rummet där vi bodde " läser historia om slottet "

badrummet med bubbelbadkar



Nu måste jag gå och lägga mig är så trött !!!
Mera bilder kommer i morgon !
Puss och Kram sovgott kära du =)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen