Onsdag

Hej!
Denna dag var då förbi.
Jag och Filippa åkte till mamma/mormor i morse vid elva tiden. Jag åkte och lämnade Filippa där och begav mig sen till gymet för ett pass träning. Sprang 30 min på band och körde styrka i 30 min, hade sån träningsvärk från i går så jag trodde jag skulle dö i morse.
Efter det gick jag en sväng i centrumet för lite ärenden.
Åkte sen hem till mammi och det hade gått jätte bra med Filippa hon är så snäll liten prinsessa. Vi var kvar hela eftermiddagen.
Väl hemma igen så gosade jag med Filippa och började med middagen. Det blev lövbiffgryta med bandpasta och fetaost tomat.

Nu ska jag bänka mig i soffan för en tv kväll, ska kanske pyssla lite med om jag orkar.
Dagens bilder blev på Filippa :


Bästa Mormor och Filippa

Filippa sitter fint  i mormors och morfars soffa =)


Elvis och Filippa



Puss och kram !!!!

Kommentarer
Postat av: Linda R

Lilla Elvis, han ser ju ut som en jätte bredvid Filippa!

Lilla tjejen, SÅ otroligt fin!

Kram vännen

2011-05-04 @ 22:17:40
Postat av: Jessica

Hej Linda !

Kul att du läser min blogg =)

Ses i morgon, kramis Jessica

2011-05-04 @ 23:30:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Matbloggstoppen